dissabte, 27 d’agost del 2011

Earthquakes and Hurricanes

Resulta que Nova York no és només una selva d'asfalt, si no que ultimament sembla ben tropical, com les de debò! A principis de setmana vam tenir un petit terratrèmol (he de reconèixer que jo no el vaig notar) i es preveu que aquest cap de setmana l'huracà Irene ens toqui de ple. Apa, qui en dóna més? Per acabar-ho d'adobar, si et passeges per la zona on visc jo, la primera paraula que et ve al cap és "verd" o "vegetació" o qualsevol derivat. 

Així doncs, per retre un petit homenatge a la selva aquesta on visc penjo algunes fotos dels voltants amb un aire molt "verd"

Titicus Reservoir. 

Com que és l'aigua que beuen a la City, només s'hi pot pescar amb barques de rems!

I més barques!




Mountain Lakes Park





Banderes a tort i a dret. Aquesta gent una altra cosa no, però són patriòtics amb totes les lletres! 

7 comentaris:

  1. quin lloc mes impresionant!!!! i això és el que tens al costat de casa???? quina enveja mes grossa :-))) segur que hi ha una pila d'ocells i altres animalonssssssss. M'alegro de veure que no tens gaire ciment - i pel que veig tampoc gaira gent- a la vora :-)
    ...espero que l'Irene no ho fagi malbé :-(

    ResponElimina
  2. Home a mi el tema que no hi hagi gaire gent no m'apassiona, sincerament...
    Quant a l'huracà, m'acaben de dir que som l'únic carrer del poble que encara té electricitat!

    ResponElimina
  3. oh, boy... sorry. Per lo de la gent, es clar, no pas per lo de la electricitat :-)

    ResponElimina
  4. Hola Cuca,
    Amb la mare hi faríem unes bones rutes amb bici per aquests boscos!!
    un petó

    ResponElimina
  5. Quasi sembla Costa Rica aixo tan verd! jejeje Jo estant aquí vaig notar un terratremol de 5'8 quan estava dins el llit, pero per la gent d'aquí era la cosa més normal del món! Els hi va fer molta gracia que fos el meu primer terratremol!
    Un petuneet!

    ResponElimina
  6. Quins boscos més increibles!! què tal tot?? :)
    Vaia amb el terratrèmol... hi ha perill?
    un petó mlt gran!

    ResponElimina
  7. Co____s!
    Això és NY city??
    Doncs, quan et vingui a veure, no sé si en tindré prou amb uns quants dies. Se'ns gira feina.

    ResponElimina