dilluns, 23 de juliol del 2012

És l'hora dels adéus...

Sembla mentida però aquest ha estat el meu últim cap de setmana a North Salem, NY! Ja tinc les maletes pràcticament fetes, els calaixos buits i fins i tot he tingut un passtís de comiat!
Dissabte em vaig acomiadar de New York City i aquesta setmana m'acomiado de la meva rutina i la meva vida en aquest racó de món. Es fa molt estrany i tot i que és trist, tinc moltíssimes ganes de tirar endavant i començar una nova etapa. Però abans de dir adéu als Estats Units, em queda una última gran aventura: el meu viatge a la costa Oest! D'aquí a menys d'una setmana pujaré a un avió per a creuar el país de costa a costa i aterrar a California! Una grand finale per un any espectacular!

1 comentari:

  1. m'alegro molt que l'any que ha passat hagi estat tant bo per tu, però, això, ja ha passat... i el que tens pel davant promet força!!! i després de la costa oest, la tornada! apa que no en tinc ganetes ja :-))))

    ResponElimina