diumenge, 24 de juliol del 2011

L'hora dels adéus

Aquest cap de setmana me l'he passat dient adéu a les persones que m'estimo. És trist, en certa manera, perquè passarà molt de temps fins que no ens tornem a veure en persona, però la veritat és que avui dia, amb la tecnologia que tenim és com si ens tinguéssim al costat, encara que siguem a l'altra punta del món.
De vegades penso que preferiria prescindir-ne, de tanta tecnologia, i fer com abans, per correu i només de tant en tant, així seria més emocionant rebre noticies dels altres i sempre tindríem coses a explicar-nos...
Malgrat tot, com aquest blog demostra, faré ús de la tecnologia i us mantindré a tots informats!
Moltes gràcies a tots pels vostres comiats i per algun regalet que he rebut! Moltíssimes gràcies de debò!

PS: Pot ser que passin uns quants dies abans no em pugui connectar directament a un ordinador, però he deixat tres entrades a punt perquè s'actualitzin soles (aviam si funciona, perquè és la primera vegada que ho faig!).

1 comentari:

  1. ei, Qk :-)
    si, ja pot ser romàntic lo de les cartes, però jo m'en alegro de que puguem seguir-te a diari, que estas molt lluny, os3!
    quan estiguis instal·lada, oi que em diràs que tal es el gos de la familia??? :-))

    ResponElimina