dimecres, 27 de juliol del 2011

Conseqüències


L’altre dia parlava de la decisió (o dels motius darrera de la decisió) d’anar-me’n un any sencer als Estats Units. Avui toca parlar de les conseqüències, perquè cada decisió ve irremeiablement acompanyada de conseqüències (o d'altres decisions).
Un cop vaig tenir clar que me’n volia anar, vaig haver de decidir si ho feia per agència o si ho feia pel meu compte. Una agència significa una mà de tràmits i paperassa que espanta, però també significa un suport important tan abans de marxar com un cop allà. Així doncs, les conseqüències de la meva decisió van ser tot un curs de papers amunt i papers avall, entrevistes i transferències que no m'entretindré a explicar perquè, a part de ser mortalment avorrit, m'imagino que varia segons l'agència que esculls.
Una cosa de la qual no t'escapes, vagis amb agència o no, és la visiteta obligatòria a la capital espanyola perquè et facin el visat (resulta que el consolat nord-americà de Barcelona el van posar simplement per decorar)!

1 comentari:

  1. ok, però la decisió va ser encertada? vull dir, al final ha resultat positiu tot aquest ball de papers i la ditxosa visiteta al 'capitol'???

    ResponElimina