divendres, 29 de juliol del 2011

Placement

Un tema que no vaig tocar va ser el del placement o el match, és a dir la selecció de la família amb que t'acollirà durant aquest any d'exploració antropològica en un continent estranger. Una de les coses que em va cridar l'atenció va ser que l'agència no et deixa seleccionar la part del país on prefereixes viure. Ni tan sols un simple West Coast or East Coast? al formulari. Des del punt de vista de l'agència és una posició, trobo, bastant lògica, ja que ells defensen que el que és important és les persones, la família que t’acull més que no pas l'emplaçament de la seva residència. Completament d'acord, i tant! però ja que hi vas... també ha de ser tota una experiència viure a L.A., Sant Francisco, NYC o Washington D.C., no?
En el meu cas aquest procés va ser molt ràpid. Es van posar en contacte amb mi 3 famílies durant la primera setmana. Una era d’Atlanta, l’altre de prop de Seattle, i l’última d’un poblet residencial a una horeta amb tren de NYC. Amb la família d'Atlanta vam tenir un conflicte d’horaris i ens vam descartar de seguida. Això em deixava amb Seattle (on plou aproximadament 5 de cada 7 dies) i el poblet residencial de l’estat de Nova York. He de dir que, com que totes dues famílies m'agradaven, em vaig haver de basar en altres factors per a fer la tria... i el factor decisiu, més que la ciutat en sí, va ser la pluja. Després de nou mesos d'erasmus al nord d'Anglaterra, passar-me'n dotze més a la ciutat de la pluja se'm feia una muntanya!  

1 comentari:

  1. jejeee... de totes maneres t'he de dir que SÉ positivament que la familia on has anat a parar ha tingut moooolta sort amb tu, així que espero que tu també siguis afortunada amb ells :-)

    ResponElimina