diumenge, 14 d’agost del 2011

Home

Ja torno a ser al lloc que ara anomeno casa. És estranya aquesta paraula. Home. Casa. Quan érem a la platja, la casa (house) on ens estàvem era home. Però, quan ahir fèiem les maletes, ho feiem per tornar a casa, o sigui home. I mentrestant, jo parlo amb els americans i els dic que back at home les coses són així i aixà. En resum, tot plegat és més complicat que no sembla, però de moment, ens anem entenent.

Com deia, ja torno a ser a l'estat de Nova York. Durant el nostre road trip fins a Massachusetts, vam passar per Connecticut i Rhode Island, o sigui que de moment en porto quatre! Espero anar sumant estats a mesura que avança l'any, ja us aniré informant!

Després d'aquestes vacances tan relaxants (el segon dia va sortir el sol i hem tingut una bona setmana de platja) demà toca tornar a la rutina... i jo em pregunto, quina rutina? Perquè des que sóc aquí no he parat de fer coses diferents. Els primers dies orientació, el primer cap de setmana, adaptar-se a la família, la primera setmana, treballant 12 hores al dia amb els nens, i la segona setmana de vacances! A partir de demà els nens tenen activitats al matí, o sigui que no els tindré tantes hores com la primera setmana. Així doncs, jo de rutina encara no en tinc cap!

Suposo que el que no canvia, el que sí que comença a ser rutina, és que torno a ser home.

P.S: Per acabar d'adobar això de no tenir cap rutina, he decidit canviar l'estètica del blog. Ja feia dies que ho volia fer i n'estic bastant contenta! Es veu més net, menys carregat, oi?

5 comentaris:

  1. La rutina hauria de ser sempre així!! jeje m'agrada l'estètica nova del blog, molt més net sí. Less is more, va dir el savi Mies van der Roe :) keep enjoying!

    ResponElimina
  2. Molt maca la nova estetica.
    Ves-nos preparant la nostra vinguda
    petons.

    ResponElimina
  3. M'encanta la nova estetica del blog! :) Vull veure alguna fotu teva també!
    un petuneet

    ResponElimina
  4. sí, sé que vaig un pèl tard... diga'm parres si vols, però sort que he descobert aquest blog!

    poder llegir això mola molt! es nota que t'ho estàs passant bé, i això encara mola més. per no parlar de les fotos, que són una passada....

    em vas molta enveja. molta molta. et passes. i a més et trobo a faltar. et passes molt.

    ResponElimina
  5. Mersi a tots! (per primera vegada comento en el meu propi blog!) :)

    ResponElimina