dimarts, 9 d’agost del 2011

Cape Cod!

Doncs bé, ja fa un parell de dies que hem arribat a aquest racó de món i tot i que ahir no vam tenir gaire sort amb el temps (va ploure tot el dia), sembla que la cosa millora. Aquest matí encara estava tot emboirat, però aquesta tarda ha sortit el sol!

Sincerament, però, aquest lloc és tan bonic que no sé si m'agrada més sota la pluja o quan brilla el sol. Té un encant peculiar que fa que sigui especial de totes dues maneres. Encara no m'he pogut passejar gaire, però de moment penjaré unes quantes de les fotos que m'he atrevit a fer!




Una de les casetes del poble

Entrada d'una de les cases amb vista al mar (encara que no ho sembli!)

La platja emboirada

Hi ha flors per tot arreu!

Ahhh, la bandera americana pintada al porxo li dóna el toc de gràcia

Des del porxo de la casa on estem

Des de la llotja, quan ha sortit el sol

Hi havia foques voltant per aquí, però no he pogut fer-los cap foto!

Un dels carrerons del poble

Casa típica. Em recorda a un cottage anglès, però en un poblet de platja.

2 comentaris:

  1. molt xules les fotos i el poble......però com la Mediterrània i les platges de Catalunya ,no hi ha res, com diria el Jordi..
    Jo (la teva mare) em sembla que agafo un avió i vinc abans no marxis...

    ResponElimina
  2. apaaaaaaaaaaa! quines fotos mes guais, noia!
    ep, ja torno a ser a casa

    vaig a continuar llegint el teu blog :-)

    ResponElimina