dimecres, 21 de setembre del 2011

Ara ja feia dies...

Després d'una setmana una mica estressant, el cap de setmana passat vaig dedicar-lo únicament a mi. Dissabte vaig tornar a baixar a la City, aquesta vegada sola, per voltar i mirar botigues a la 5ena Avinguda! Que ningú pateixi, per això, no vaig perdre el cap ni em vaig gastar tots els meus estalvis, simplement em vaig passejar per allà i vaig entrar només a les botigues amb preus raonables...
En acabat vaig trobar-me amb una amiga que va presentar-me a dues altres noies que estan fent d'au pairs a Boston i havien vingut a passar el cap de setmana a NYC. Dues noies molt simpàtiques que ens van convidar a visitar-les quan vulguem (Diuen que Boston és molt bonica a la tardor...).
El diumenge va ser un dia de relax total. Vaig aprofitar per gandulejar per casa i a la tarda vaig anar al centre comercial a arraglar-me els cabells i compar-me unes sabates per passejar el gos. En resum, un cap de setmana tranquil.

I de sobte, ja som a dimecres i demà la petita comença a anar escola tot el dia! Per fi, finalment, començarà la rutina! Ja us informaré de com m'hi adapto!

2 comentaris:

  1. sembla que tot es va posant a lloc... :) ja tinc ganes de venir i que m'ho ensenyis tot plegat i m'ho expliquis en persona!

    ResponElimina
  2. ah, dons m'alegro molt, el relax i la gandularia (controlada) haurien de ser receptat per els metges :-)))
    ...i una foto del nou look? tampoc no estaria mal, eh? :-))))))))))))))))

    ResponElimina