dilluns, 12 de setembre del 2011

Diada a Manhattan

Finalment, després de tot aquest temps, ahir vaig poder passar el dia a la City! Era un dia especial perquè es commemorava el deseè aniversari de l'atemptat a les Torres Bessones, i hi havia gent que no les tenia totes, però va ser un dia la mar de tranquil. El matí ens el vam pendre amb molta calma i vam decidir trobar-nos al davant de l'Apple Store de la 5ena Avinguda a les dotze per anar a fer un mos. Havent dinat, ens vam endinsar al Central Park, el pulmó de Nova York. I quin pulmó! vam voltar més de tres hores sense parar i només en vam veure la meitat! (La resta del parc l'hem reservat per un altre dia). 
En acabat, vam anar a Times Square, a fer les fotos de rigor i el cafè a l'Starbucks de torn (no pot faltar un cafè a l'Starbucks si ets a Manhattan, més que res perquè trobar una cafeteria que no sigui part de la franquícia verda i blanca és pràcticament impossible!). 
Després d'aquest petit, però ben merescut, descans vam agafar el metro per anar-nos-en al Barri del SoHo, on ens van dir que el Tribute in Light de les Torres es veuria bé. Aquest tribut consistia en unes llums que s'alcen cap al cel just al lloc on hi havia hagut les torres, però com que tot el dia va estar ennuvolat i no era prou fosc, no va ser tan impressionant com ens esperàvem, però va valer la pena veure-ho, al cap i a la fi, no és una cosa que passi cada dia!
Camp de baseball al Central Park amb els gratacels de fons

Strawberry Fields

Un llac verd



Asseguda a les escales del MET



M&M

Billboards

Times Square

Si us fixeu en la pantalla veureu que a la part esquerra, sobre la linia blava hi ha un grup de tres noies, som nosaltres!!

Times Square amb taxis

Empire State Building

El Tribute in Light, vist des del SoHo

6 comentaris:

  1. Impressionant!!!! tot i que estic farta de veure aquests carrers i el CP a una pila de pelis i series (ie, White Collar) m'emociona que tu ho hagis vist, olorat, sentit i tastat en persona :-)
    m'alegro que ames a mes, visquessis en directe un aniversari tant especial per a ells, segur que feia 'cosa' de ser alli, oi?

    ResponElimina
  2. al final em cansaré de dir-ho... QUINA ENVEEEEJA!
    jo també vuuuull! xD

    ResponElimina
  3. I sooo gonna kill you!!! quina enveja que em fas!!!!

    ResponElimina
  4. Ei cuca,
    Veure la foto del Empire State m'ha recordat la meva visita a la ciutat, encara que aquest dia potser no era el millor per pujar-hi, no fos cas que els terroristes volguessin tornar a sortir a la tele amb un nou atac....

    Fins aviat

    ResponElimina
  5. Hi,
    Veig que t'ho passes molt malament, però en fi, s'ha d'aguantar un amb el que li toca, oi?
    Espero que algun dia em planyis tu a mi per ser a NY i passejar-m'hi com tu ho fas.
    Ah! Les tres noies sobre la ratlla blava, jo no les he sabut veure. A veure si ens posem al mig de la foto...

    ResponElimina
  6. Ainaaaa quina enveja per favor!! Molt xules les fotos ;) have funnn!

    ResponElimina