dilluns, 26 de setembre del 2011

Broadway!!!

Per fi aquest cap de setmana he pogut veure un musical a Broadway, i quin espectacle!

Era una sortida programada per l'agència, de manera que no vam poder escollir l'obra que nosaltres volíem veure, sinó la que va escollir la nostra Counselor. En resum, amb les meves amigues ens plantem a Times Square a dos quarts d'una del migdia per anar a veure Priscilla, Queen of the Desert. Jo no havia a sentit mai a parlar de l'espectacle i l'única referència que en tenia era d'una conversa amb la meva família d'acollida. La conversa si fa no fa va anar així:

HM (host mom): I quina obra aneu a veure?
A (jo): Doncs una que es diu Priscilla.
HM: Ah! És molt divertida, ja ho veuràs.
HD (host dad): És molt gay, no?
HM: Del tot.
A: ...

Misteri.

Així doncs, ens plantem allà a l'hora concertada per esperar que arribés l'encarregada dels bitllets. El fet que  totes les decoracions fossin roses i brillants, potser ens hauria d'haver donat una pista, però al capdavall, és Broadway, no és això el que s'estila? Malgrat totes aquestes pistes he d'admetre que el primer número ens va deixar a totes de pedra. Resulta que la història gira al voltant d'un drag queen que ha d'anar a conèixer el seu fill (fruit del seu primer matrimoni abans d'adonar-se que li agradaven més els homes), i per anar-lo a veure munta un espectacle amb els seus companys per estrenar-lo a la ciutat on viu el nen. Vaja, que tota l'obra és una desfilada de disfresses inimaginables, cançons dels 80 i sabates de taló. Però, després del xoc inicial, he de dir que va ser una bona experiència, molt a l'estil de Broadway que el cap i a la fi és el què anàvem a veure.

Un altre aspecte positiu és que vaig asseure'm al costat de la counselor i vam estar parlant de properes sortides i actes que volia organitzar i em va dir que possiblement ens durien a veure un altre espectacle de Broadway, Rent, que l'altre opció era Wicked, però que sortiria més car.  Jo, que fa dies que miro tiquets per anar a veure Wicked vaig mirar de convèncer-la perquè canviés d'idea, i em sembla que ho vaig aconseguir! Així doncs, amb una miqueta de sort, al Febrer tornaré a Broadway per veure un dels musicals més famosos que s'hi han estrenat! 
A l'interior del teatre

Un mercat al mig de NYC


Una terrasseta molt mona

Algú reconeix aquest hotel? XOXO

3 comentaris:

  1. que guaiii Ainaa!! quina envejaa, em fa tot, però tot, això de dir: "amb les meves amigues ens plantem a Times Square.." com si fos aquí l costaat.. en fii, m'alegro que t'ho estiguis passant taant bée!

    ii.. waauu es l'hotel!! :D

    aii sóc la Núria, es que no sé si ho he fet beé de posar-ho a dalt..

    ResponElimina
  2. bona setmana hem tingut, uh? els dos nens ja van al cole, el cap de setmana a veure una obra molt rica en experiències noves i sortir del teatre amb wicked a la butxaca!!!! jo diria que ha estat una bona setmana, no creus?

    d'això... lo del hotel, ni faba... una pisteta, sispli?

    ResponElimina
  3. xoxo Gossip Girl!! a vera si ara et tornaràs Upper-East sider!! Wicked power!

    ResponElimina