dilluns, 3 d’octubre del 2011

Crash

Aquests últims dies han estat ben estranys. Me'ls he passat a estones deprimida i a estones agraïda, però sobretot bastant martiritzada. El motiu de tot plegat és que dijous passat vaig tenir un accident amb el cotxe. Era fosc i plovia i vaig agafar una curva malament, de manera que el cotxe es va descontrolar i va fer un gir de 180 graus, de manera que vaig anar a picar contra la paret de terra de l'altra banda de la carretera i quan finalment el cotxe es va aturar em vaig adonar que mirava cap a la direcció d'on venia. 
Gràcies a Déu, o a qui sigui, no venia cap cotxe de l'altra banda, i vaig poder anar-me'n d'allà sense pendre mal. Un altre motiu per estar agraïda és que anava sola (és a dir, no anava amb els nens).
D'altra banda, el cotxe no va quedar en gaire mal estat (el paraxocs ha caigut i s'haurà d'arreglar, però a banda d'això, ningú diria que li ha passat res), i la família s'han mostrat molt amables i comprensius, però a mi em sap molt greu i al principi fins i tot em va fer por que no em perdessin la confiança. Així doncs,  aquest cap de setmana ha estat una mica dur. Si ja és fotut tenir un accident de trànsit, encara ho és més sent lluny de casa, sense ningú que et consoli, però al final ho he superat!

Ara només em falta esperar a saber quan costarà la refumuda reparació i apa, avall que fa baixada.

2 comentaris:

  1. osti tu! quin greu que em sap l'ensurt. Però al menys no ha estat mes que això, un ensurt... i no et preocupis massa de la reparació, son coses que pasen i, per sort, es només xapa. Això li pot pasar a tothom i no crec que la familia et pugui retreure res ni perdre't la confiança per això, ara ja fa masa dies que et conèixen i a aquestes altures ja han de saber la sort que han tingut amb tu :-)
    ànims, Qk!!

    ResponElimina
  2. Ànims cuca, que això li podia passar a qualsevol ( menys a mi està clar). D'un ensurt se n'aprèn molt, i amunt que fa pujada je je je.
    Quan nevi podràs practicar la derrapada amb neu i encara serà més divertit !!

    Un petó

    papa

    ResponElimina