dilluns, 10 d’octubre del 2011

Quick trip to the Niagara Falls!

Aquest cap de setmana ens en hem anat amb unes amigues a les Cascades del Niagara i he de dir, que tot i que el temps va ser perfecte, i la vista és molt bonica, vaig tenir un moment Oh Europa total, i és que me les imaginava més grans!

Peroò comencem pel començament. Dissabte al matií ens vam llevar ben d'hora ( a les 4!!) per agafar el tren que ens portava a Manhattan. Allà vam agafar el metro fins a Chinatown, d'on sortia el nostre bus (d'una companyia xinesa, sí. Era el més barat!). Després d'uns moments d'estrés perqueè no hi havia manera de trobar el bus i ja anàvem tard, finalment ens vam posar en ruta, cap al nord. EL trajecte amb bus és d'unes sis hores, però no se'ns va fer tan pesat com ens esperàvem. Cap a les quatre de la tarda vam arribar a la regioó de les Thousand Islands (Les Mil Illes, tot i que n'hi ha més de mil!). Allà vam agafar un vaixell que ens va portar a fer un tour pels voltants de les illes més famoses, i ens va permetre navegar en aigües canadenques!
En acabat, vam anar a sopar i cap a l'hotel (que era a una hora més de bus). Quan vam arribar a l'hotel, la nostra guia fent gala de la seva nacionalitat xinesa ens va informar que l'endemà ens llevaríem a les 5 del matií per ser els primers d'arribar, ja que la seva feina no era portar-nos a dormir a l'hotel si no a veure les vistes! Així doncs, diumenge ens vam llevar a les 5 i a les 6 sortíem de l'hotel direcció les Cascades del Niagara. Un cop allà ens van fer veure una pel.lícula sobre mites, llegendes i miracles de les Cascades, i després d'uns minuts per fer fotos, ens vam posar a la cua per pujar al vaixell que ens portaria al peu de les cascades (americanes i canadenques!). Una cosa que la guia no va tenir en compte és que els altres turistes també tenien guies xinesos que els havíen fet llevar a trenc d'alba per veure les vistes, així que vam haver-nos d'esperar una bona estona, a l'estil Port Aventura, tots amb les capalines blaves que et regalen.
Jo em pensava que això de les capalines era una mica de comedia pels llepafils que no volen mullar-se ni un pèl... si home! Arribats a un punt allò més que una atraccioó turística semblava l'enfonsament del Titanic: la gent cridava, tots ens mullàvem, els nens corrien amunt i avall.... peroò la veritat és que va ser divertidíssim veuren's a tots molls com ànecs, i malgrat tot intentant posar-nos a primera fila per veure l'aigua!

Finalment, després d'un dinar d'hora i ràpid, vam tornar a agafar el bus que ens duria a NYC. Tot plegat, un cap de setmana amb molt bus, però molt ben aprofitat! I ara ja puc dir que he vist les Cascades del niagara i he navegat en aigües canadenques!

Thousand Islands

Una de les més de mil illes de la regió

Servidora al vaixell

Quan sigui milionària em compraré aquesta illeta...

O aquesta...

però mentrestant, em comformo amb aquesta!

Un castell en una illa

és ben bé que la gent no sap que fer-ne de tants diners!

Castell

Cascades Canadenques

Cascades Americanes

1. Ei Cuca,

Veient les fotos, jo també me les imaginava més grans !!!
    Llastima que la guia no fos japonesa, hi hauries pogut fer practiques !!
    Un petó
    papa

2. os3! espera que m'aixugo :-)))
    d'això... ja em convidaràs a viure a la teva illa, oi? i quan estiguis escollint quina comprar, busca la que tingui un far :-)))))))))))

un altre pais (canadà) que pots 'check out of the list'!!! quants en van ja?