dimecres, 26 d’octubre del 2011

Scavenger Hunt!

El cap de setmana passat, com ja comença a ser habitual, va ser un cap de setmana molt ben aprofitat!
El divendres el vaig tenir lliure perquè era la festa d'aniversari del nen i la seva mare es va quedar a casa per preparar-ho tot, de manera que jo vaig poder agafar-m'ho amb calma i fer la meva. Així doncs, després d'un matí molt tranquil a la tarda me'n vaig anar a voltar amb una amiga pel centre comercial i vam acabar el dia mirant una peli a casa seva.
Dissabte vaig poder dormir fins tard (quasi be les 9!!! Això sí, a les set del matí ben puntuals vaig sentir les corredisses dels nens amunt i avall, però sembla que ja m'hi he acostumat i no tinc gaires problemes per tornar a adormir-me!).  Després d'esmorzar i llegir una estona, em van passar a buscar per anar a fer el primer dinar-berenar-sopar (no sabem ben bé com dir-ne perquè entre una cosa i l'altre ens posàvem a menjar a les dues tocades i això aquí és tardíssim!) del nostre cicle de gastronomia internacional! I és que ja que som de llocs diferents, hem d'aprofitar per aprendre tantes coses com puguem! Així doncs, la representant sueca del meu grup ens va preparar un àpat típicament suec, amb ingredients comprats a l'Ikea i banderetes de decoració, què més es pot demanar?!

El menú, que val a dir, tot era molt bo!, va consistir d'un entrant a base de torrades, maionesa, ceba vermella i gambes, un plat principal de mandonguilles i puré de patates amb una salsa tota especial, i torradetes amb formatge suec i mermelada de nabius, i per acabar galetetes, una espècie de bombons de civada i xocolata arrebossadets amb sucre dels colors de la bandera sueca i un pastís de poma amb crema de vainilla!

Com comprendreu, va ser l'únic àpat del dia! Tot i que al vespre, mentre miràvem una pel.lícula (per variar) vam anar picant una mica. El punt positiu és que el nostre snack preferit són mini pastanagues, que no fan mal a ningú!

L'endemà, diumenge, l'agència va organitzar una Scavenger Hunt per Manhattan. Es tracta d'un joc de ciutat en el qual et donen una llista d'objectes que has de trobar en un període determinat de temps. Per exemple, aconseguir una targeta de visita d'un empleat de Tiffany's, o fer una foto a l'hospital més antic de la cituat (no et diuen quin és, ni on es troba per això!).


Així doncs, uns minuts abans de la una del migdia totes les aupairs que hi participaven (moltes!) ens vam trobar davant de la Biblioteca Pública de Nova York. Allà, ens van donar les instruccions, ens van fer la foto de rigor i ens van dir que teníem al voltant de tres hores per tornar al mateix lloc amb almenys 14 dels objectes de la llista (el total era de 28 objectes). Com més objectes, més punts. Com més aviat tornaves, més punts. Amb el meu equip (havíem de ser quatre persones) ens ho vam prendre amb moltes ganes: vam aconseguir divuit objectes de la llista i vam ser dels primers de tornar a lloc, la qual cosa ens va merèixer quedar quartes al rànking final i com a premi ens van donar un diploma i 30 dòlars a cadascuna! Ull!
La nostra gran victòria a part, ens ho vam passar molt bé i ens va servir per conèixer una mica més la Ciutat!


Entrants!


A taula menjant el plat principal
Els bombons patriòtics

Pastís de poma
recollint el nostre premi! :)

PD: El proper dinar-berenar-sopar serà alemany, però després em toca a mi! A banda del pa amb tomàquet i l'escalivada, algú té cap idea original?

3 comentaris:

  1. Ei, quin menjar més atractiu !! així ens seria difícil guardar la línia.
    La crema catalana de postres crec que pot ser una bona opció, i ara que ve "tot sants", els panellets, castanyes i moniatos !! que segur que ja en vas fer a l'escola.
    Per si no et venen al cap més idees, aquí en tens unes quantes
    http://www.guardia.cat/cuina/index.html
    http://www.clubdecuines.cat/tag-ultimes-receptes/cuina_catalana/100

    Que no hi falti una senyera a la taula !!

    Les noies que van fer equip amb tu de quina nacionalitat eren ?

    Un petó

    ResponElimina
  2. Gràcies pels links! Demà provaré de fer panallets! :)

    ResponElimina
  3. ooops! m'he saltat un dia del teu blog!!!! no se com ha estat, sorry :-(
    molt guai lo del joc de 'pistes' m'ha fet molta gràcia i ja m'imagino les corredisses amunt i avall per la ciutat :-))

    pel que fa a lo de la cuina, no soc pas la persona mes assenyada per donar idees... si em trus de la truita de patates xips, ja no soc res... però estic d'acord amb en joan, lo dels panallets pot triomfar la òstia :-))))

    ResponElimina