dilluns, 14 de novembre del 2011

Miscellanious

Tot i que la setmana passada no vaig fer la crònica setmanal que tocava (no hi havia fotos per a documentar la nostra escapada a un outlet impressionant on em vaig comprar bon calçat hivernal) avui sí que em dedicaré a explicar fil per randa tot el que he fet els últims tres dies, i és que ha estat un cap de setmana ben variat! 

Després d'una setmana durilla (els nens han estat molt esbarats i a sobre no van tenir classe ni dijous ni divendres) divendres al vespre vam encarrilar el cap de setmana amb una nova edició dels nostres àpats internacionals. Aquest cop, evidentment, tocava menjar Alemany, exactament menjar típic de Baviera (com que tenim tres representants d'aquest país, podem precisar una mica més!). El menú consistia d'una sopa que em va recordar una mica a una olla barrejada (hi havia raviolis i verdures, sobretot patata) acompanyada d'una llesqueta de pa (del bo!) amb mantega i una mescla de formatges, a l'estil fondue, però més sòlid i fred, que es menja també amb pa. De segon, una mica d'amanida, Bratwurst amb mostassa dolça (i més pa!) i sauerkraut, altrament coneguda com a xucrut. De postres vam menjar macedònia amb una crema de vainilla molt curiosa i vam fer-nos un fart de riure veient dibuixos animats alemanys. En acabat, vam veure una peli (500 days of summer (ooooohh)) i cap a casa que es feia tard.

L'endemà dissabte una de les meves amigues i jo teníem el curs de Creative Writing (molt interessant, per cert), de manera que vam estar ocupades fins a la tarda. Malgrat tot, vam tenir temps de voltar una mica per botigues i fer un soparet mentre jugàvem a l'Scrabble ( i no es per xulejar, però vaig guanyar!), la propera vegada ens iniciarem al pòquer. Havent sopat vam repartir paperets per l'amic invisible, que és una mica especial perquè no només tenim el nom de la persona, sinó que també tenim un color i dues lletres per acotar més el regal, que a més vam quedar que havia de ser fet a mà!

Finalment, avui diumenge hem anat a Manhattan a veure una cosa ben interessant: La copa del món de Quidditch. Sí noi, nosaltres també vam quedar parades, però quan vam saber que era real vam decidir que ho havíem d'anar a veure per creure-ho! I Déu n'hi do! S'ha de reconèixer que és un joc molt complicat i que està bastant ben pensat. L'única cosa que canta una mica són les escombres (perquè sí, jugen amb escombres). En fi, és difícil explicar-ho amb paraules de manera que penjo unes quantes fotos perquè us en feu una idea.

Pa i pretzels!

Sopa i formatge


El plat principal

i les postres!

rèplica del cotxe volador del segon llibre!

Samarretes gracioses

Tot el que es podia comprar en una de les paradetes... les escombres són una mica carotes, no?

Varetes

Ta-da! El que va vestit de groc no és un jugador... és la papallona daurada!

No ens hem pogut resistir a una caixa de granotes de xocolata...
...amb cromo i tot!

Cupcakes amb caramels de tots els gustos!

Butterbeer... és fastigosament dolç. No hem estat capaces de beure'n més d'un glop!



Ens hem colat en un dels camps per fer la foto de rigor amb l'escombra, l'aro i una de les pilotes!

Boli-escombra de record

Add caption


4 comentaris:

  1. hahahahahahhaa! que guapo tia!
    i quina bona pinta tot plegat!:)
    jo també vull una granota de xocolata... espero que me n'hagis guardat una per quan vingui!

    ResponElimina
  2. Ei cuca , em sembla que aquestes escombres son com l'avió de joguina que vaig triar i que el rector del poble em va dir que volava, i a l'hora de la veritat res de res... je je je l'havia d'arrossegar amb un cordill.
    un petó

    ResponElimina
  3. Carai, noia, aquest menú no és recomanat per a les que volem fer règim. I el partit aquest havia de ser tope divertit. No et deixer perdre res, eh?

    ResponElimina
  4. quiddish autèntic harry potter???? osti tu, ja m'hauria agradat veure-ho!!! que fort :-)))
    ah! i lo del menjar, mala idea llegir-ho amb la panxa buida, ostres, quina ganaaaaaaaaa i avui tinc verdura per soparrrrrr :-((((

    i això de les classes? et serviràn per acabar la novel·la que vas començar quan jo era jove??? jejeeee

    ResponElimina