dijous, 15 de desembre del 2011

Christmas time is here again!


I des de fa dies! I és que pels americans el primer dia de Nadal és just després de Thanksgiving! Així doncs, a casa ja tenim l'arbre (natural) i el tió (fet per nosaltres!!... fotos properament!).

Els caps de setmana tambeé s'han tenyit amb l'esperit nadalenc i és que la llegenda urbana és que NY per nadal és espectacular.... i pel que jo he vist, tenen bastanta raó (i encara em queda molt per veure!!). De moment, ja hem fet galetes nadalenques, hem visitat Sleepy Hollow (on vam sentir un recital del Conte de Nadal de Charles Dickens (un dels meus preferits i que mai no pot faltar per Nadal!)), hem vist l'arbre de nadal de Rockefeller Centre i hem patinat sobre gel al Central Park!

I aquí deixo algunes fotos que demostren que no m'ho estic inventant!


Per la nostra fornada de galetes jo vaig seguir la recepta de llengües de gat de la iaia :)

Ta-dah! (no patiu, no ens les vem menjar totes, les vam repartir!)


A Sleepy Hollow!

A Rockefeller Center amb l'Steffy

Fent el burro amb la Tina...

Seguim fent el burro....

Ella volia una foto decent tant si com no... així que vaig decidir sabotejar-la :)




Patinant sobre gel al Central Park!

La meva cara en aquesta foto diu: ai que el nen ens tapa! (i efectivament la meva amiga ha quedat del tot eclipsada! jajaja)

3 comentaris:

  1. Hola cuca,

    veig que t'ho estàs passant molt bé.

    Espero que el patins no siguin d'aquells que fan tan mal i que quan hi anem puguem gaudir de valent d'aquesta pista !!

    un petó
    papa

    ResponElimina
  2. be, ja sabem que als states tot es fa 'a lo grande'... i no es que a mi m'importi gaire, però sembla que aquest any, a barcelona (ewwwwww!!!) també hi han posat una pista de gel!!!!
    no perdis pistonada, que després ens hauras de fer enveja, be, al menys als que no viatjem a visitar-te, es clar :-)

    ResponElimina
  3. merda, jo també vull patinar! :(
    em tocarà fer moltes fotos! muahaha

    ResponElimina