dilluns, 9 de gener del 2012

Sant tornem-hi!

Vist i no vist, les vacances nadalenques han passat en un tancar i obrir d'ulls, sobretot si pensem que aquí no celebren els Reis i que per tant l'última celebració va ser per cap d'any (que vam passar a Times Square com a bones turistes!). Així doncs, aquí ja ningú no es recorda que fa quatre dies era Nadal i jo ja fa una setmana que treballo amb horari normal!

Ara bé, tot i sue les vacances van ser una mica curtes, però molt ben aprofitades! Els dos punts forts van ser poder celebrar un Nadal típicament americà i que la família em va venir a veure i vam poder passar uns quants dies junts a NYC. Va ser fantàstic tenir-los a prop per Nadal i poder parlar en català tot el dia per variar! Malgrat el meu refredat, vam estar molt de sort amb el temps i vam poder gaudir de la ciutat durant aquesta època de l'any i fer molt el turista! Vam passejar pel Central Park, vam anar al Museu d'Història Natural, vam descobrir la High Line, vam caminar pel districte financer i vam navegar el Hudson fins a Staten Island per veure la Estàtua de la Llibertat, vam pujar a l'Empire State, vam ser a TS per Cap d'Any per veure la bola i vam anar a veure les Rockettes al Radio City Music Hall. Vaja, ens va faltar ben poca cosa per visitar!

Ja de tornada, dissabte finalment vaig preparar un dinar català amb pa amb tomàquet, truita de patates i crema catalana per a les meves amigues i diumenge ens vam trobar totes per fer un brunch com déu mana!

Al Toys'r'us de Times Square

Davant de les Nacions Unides


Ah, New York

TS

Brooklyn Bridge

S'hauria d'enviar a la Unió Europea...


La família sencera amb NY de fons (feia molt fred)

El pare, més feliç que un gínjol


ta-dah


Amb la mare i l'estàtua de fons!

la família amb la bola de TS


Passejant pel Central Park








El pare amb bici pel Central Park

I la mare també


la meva truita de patates!

embotits...

amanida catalana

pa amb tomàquet!

la taula parada per dinar!


i la crema catalana!

Taula parada per fer un Brunch

Fruita fresca i pancakes


raïm i alvocat

el meu pancake amb applesauce, mango, plàtan, raïm i canyella (acompanyat d'un suc de taronja i un te!)


i un de més petitó amb philadelphia i alvocat!

4 comentaris:

  1. eieieieiiiii sempre son bones les teves fotos, però aquesta vegada hi ha caliu del bo!!!! les primeres, amb la family, les segones fan obrir la gana rabiosament (i això que jo ja he dinat!)
    moltes gràcies i cuida't l'encostipat, em sents? :-)

    ResponElimina
  2. uoouououuoooou:)
    com mola, com moles, com molem!
    i quina bona pinta, man!

    ResponElimina
  3. Els més guapos .... la mare i jo !!! je je je

    ResponElimina