dijous, 26 de gener del 2012

6 mesos!

Sembla mentida però és ben cert: ahir va fer sis mesos que vaig aterrar als Estats Units. Sis mesos? Què se n'ha fet d'aquests sis mesos?? Si miro enrere i paro una mica d'atenció, m'adono que sí, que són sis mesos i que he tingut temps de veure Cape Cod, Philadelphia, Washington DC, les cascades del Niagara, NYC, celebrar Thanksgiving, Christmas i moltes altres coses més. Vaja, que sí, que han passat 6 mesos, malgrat que no m'ho sembli.
Pel què m'han explicat, els sis segons mesos passen molt més ràpid que no pas els primers... si és possible! I em temo molt que sí que ho és. Al principi vaig pensar que era perquè el primer parell de mesos es fan llargs: t'has d'adaptar a moltes coses noves, has de fer amics, estàs desorientat. Llavors un cop estableixes una certa rutina, els dies comencen a passar més i més ràpidament, i ni te n'adones. Ara bé, ara penso que hi ha un altre motiu molt important que fa que aquesta segona meitat d'any passi encara més de pressa: la promesa del 13è mes, el mes reservat per viatjar. Ara que ja fa mig any que sóc aquí ja és moment de pensar en l'estiu i començar a fer reserves, i la il.lusió de preparar una aventura com aquesta fa que els dies també passin més ràpids!
Tot just hair vain reservar la primera part del meu viatge: un tour de 14 dies per California. L'encant d'aquest viatge és que és un grup reduït, de 15 persones, entre 18 i 38 anys, que s'embarquen junts en l'aventura de fer un road trip al més autèntic estil americà: viatgem en una furgoneta, dormim en tendes de campanya, ens dividim les feines i fem carretera! Una bona manera de fer amics i veure món, no?

El tour comença a Los Angeles i puja cap a San Francisco. Visitem els parcs nacionals de Yosemite, Sierrra Nevada i el Grand Canyon, passant per Las Vegas, Lake Havasu i fent una paradeta de dos dies a San Diego abans de tornar a LAX.
La segona part del meu viatge encara està per confirmar ( i fa falta veure quin pressupost tindré després de tant anar amunt i avall!)

Ara per ara, però, em concentro en l'hivern, la neu (que va espatllar el nostre intent de vistia a Boston... la bona notícia és que hem pogut canviar els bitllets i ho tornarem a provar cap a finals de febrer!) i els sis mesos que em queden per acabar de descobrir la Costa Est!

2 comentaris:

  1. oooohhhhhhh! San Francisco? de debò???? es la meva ciutat preferida del mon sencer! Deu, hi ha tantes coses que et podria dir d'anar a veure... però no, mes val que ho descobreixis tu i quan tornis intercanviem 'experiències'. I m'alegro que els mesos et pasin tan ràpids... això vol dir que t'ho pases be :-)))

    ResponElimina
  2. Ei, ja fa 6 mesos !!!!
    Tens raó, el temps passa molt ràpid i no te n'adonaràs i ja tornaràs a ser a casa, però les experiències, bones i dolentes, hauran ampliat el teu bagatge personal i hauràs madurat molt.

    Un peto

    ResponElimina