dilluns, 23 d’abril del 2012

23 anys!

Em dóna la sensació que em repeteixo constantment, però és que és veritat: el temps passa volant!!
Quan me'n vaig anar als Estats Units, em semblava que un cop passés el meu aniversari, pràcticament ja podia anar-me acomiadant d'Amèrica...ups. Doncs res, demà passat farà 9 mesos que sóc aquí i la realitat és que ja em començo a preocupar per com ho faré encabir tot a les maletes...
Mentrestant, però, vaig aprofitant el que aquest país m'ofereix. Tot i que es pronosticaven pluges per tota la setmana, dissabte el món em va fer un regal i ens va fer un dia fantàstic! Així doncs, vam poder anar a Nova York com teníem previst i vam fer un picnic al Central Park amb productes de Catalunya (gentilesa dels meus pares (gràcies!)). Quan ens vam haver atipat, vam aprofitar el bon temps per passejar i fer fotos. Tot i que teníem intenció d'entrar a quatre botigues, feia tan bon dia que ens va fer mandra i ho vam deixar estar: caminar amunt i avall pel Central Park era molt més bona idea!




















3 comentaris:

  1. Hola Aina,
    Per molts anys de nou,
    En aquestes fotos estàs guapissima i he de dir-te que el vestit et queda molt bé.
    Com que és veritat "algú ho havia de dir"

    Comença a llençar coses o hauràs de llogar una empresa de transports per tornar a casa, i aquí ja saps que no hi ha cabuda per gaires coses, je je je

    Un petó

    papa

    ResponElimina
  2. Hola, Pel que veig, no vàreu ser les úniques que vau decidir fer un Pic-Nic al Central Park.
    M'alegro que poguessis celebrar el teu aniversari amb tan bona companyia i alegria.
    per molts anys "again".

    ResponElimina
  3. ep! vaig amb retard, sorry :-( però mai es massa tard, oi? ara ja soc aqui per rabiar d'enveja amb el picnic al parc... molta enveja, si però sanota, no creguis :-)
    i que no sigui res lo de les maletes! ja es prou merder quan les has de fer per anar, però la tornada... una tortura, vaja :-(
    un patunas!!!

    ResponElimina