diumenge, 15 d’abril del 2012

Pasqua

Sembla mentida que ja hagi passat la setmana santa! L'estiu es veu cada cop més a prop!
Nosaltres ens vam avançar amb la Mona i la vam fer abans de Pasqua perquè totes teniem altres plans. Així doncs, un parell de setmanes abans de les vacances vaig agafar les meves amigues alemanyes i els vaig preparar una Mona de Pasqua com Déu mana, amb decoració i tot! A més, per fer-ho més festiu, ens vam dedicar a pintar i decorar ous de pasqua!

Després, les famiílies de dues de les noies van venir i vaig tenir la oportunitat de conèixer els seus pares! Així, mentres les alemanyes estaven en plena reunió familiar, jo me'n vaig anar a Charlottesville, Virginia amb la meva familia d'acollida a passar la Pasqua a casa d'uns parents. Tot i que les 8 hores i mitja de cotxe es van fer un pèl pesadetes, la meva excursió a l'estat de Virginia va valer molt la pena! Em van portar a veure la casa i plantacions de Thomas Jefferson i el campus de la universitat de Virginia, que data si fa no fa del mateix període, ja que el va dissenyar el mateix Jefferson.














Tot plegat, va ser una bona setmana santa, sense caramelles, però amb Mona!

1 comentari:

  1. Si t'enyores i trobes a faltar les caramelles, ja te'n farem arribar un video !!!
    je je je

    ResponElimina