dilluns, 1 d’agost del 2011

Arribada

Finalment ja estic insatl·lada a la "terra de les oportunitats"!
Després d'una arribada un pèl accidentada i bastant llarga, la meva companya de viatge i jo vam anar a parar en un hotel a l'estat de Connecticut, o Conerikah, com diuen els nadius. La primera impressió del lloc va ser bastant bona, realment l'hotel feia goig, però de seguida ens vam adonar que es tractava d'una petita illa estacionalment desconnectada de la resta de l'estat. Amb això vull dir que si la resta de ciutats vivien a una temperatura bastant estiuenca, dins d'aquell hotel hi feia un fred hivernal. Ara bé, de llavors ençà, he descobert que aquest fenòmen es dona a qualsevol establiment més o menys públic, de manera que he après a anar pel món amb una jaqueta al bolso per no morir-me de fred als supermercats.
Deixant de banda la temperatura (que a més calculen en Farneheit), l'estada a l'hotel va ser prou agradable. Les xerrades van ser més entretingudes que no pas útils, algunes terriblement avorrides, d'altres simplement suportables, i finalment, unes quantes de bastant interessants. Una visiteta fugaç a NYC i finalment, la trobada amb la família d'acollida (a partir d'ara HF, de Host Family), de la qual parlaré més o menys la propera vegada.

A Columbus Circle

Louis Vuitton a 5th Avenue

Top Of The Rock

Vistes de Manhattan

Central Park

Empire State Building

Més vistes de Manhattan

Times Square

4 comentaris:

  1. Connecticut???? fred a l'agost???? os3 noia, jo em pensava que canviaves de continent, no de planeta :-))))suposo que ja tens ganes d'instal·lar-te a casa, tant de trafac en tant poc temps, reunions avorrides, la jaqueta al bolso... uffffffff...
    ara, això si, les fotos? una pasada!!!!

    ResponElimina
  2. Aina!!

    Acabo de descobrir el blog! M'encantaaa!!! Seré seguidora incondicional durant aquest any! :)

    Les fotus són precioses!

    Un petuneeet!

    ResponElimina
  3. Aina!! :) M'he trobat avui a la teva mare i a te germana i m'han dit de l'existencia del blog. Que tal tot pels States? Quina passada de fotos, son xuliiisimes totes!! Espero que tot et vagi genial i que ho estiguis disfrutant moltissim! Un peto molt grannn

    ResponElimina