dijous, 4 d’agost del 2011

Ara toca adaptar-se!

Doncs bé, avui fa una setmana justa que visc amb la meva HF! És una sensació estranya perquè d'una banda sembla que hagi passat ben bé un mes, i de l'altra, encara hi ha moltes coses per apendre! De moment estic en la fase de passar de sentir-me com una convidada a una persona que realment viu a la casa! És estrany això d'obrir la nevera d'algú altre i agafar el què et ve de gust sense demanar permís... Però com dic, ha estat una setmana tan intensa que sembla que hagi passat un mes! M'he d'acostumar a les carreteres, a les botigues, a moure'm per aquí sola i amb els nens, i com que és estiu i els nens no van a escola, tinc un horari de bojos!
Com a contrapartida, aquest dissabte marxem tota la famíla (amb avis inclosos) a la platja de Cape Cod, que m'han dit que és una zona preciosa! Prometo fer fotos i penjar-les tan aviat com pugui!

1 comentari:

  1. quan portin un mes de debò allà, ja seràs tota una yankee :-)))

    pasa't-ho be a Cape Cod, estaré esperant les fotos, a veure si ho reconec d'alguna sèrie!
    ...d'això... el gos també us l'endueu???

    ResponElimina